Thursday, November 02, 2006

Миний хийсэн аялалууд

  • 2003 оны 7 сард Булган, Хөвсгөл аймгаар аялсан анхны аялал
  • 2004 оны 6 сарын 27-оос 7 сарын 10-ны хооронд Булган, Архангай, Завхан, Увс, Өвөрхангай аймгаар аялсан "Их нууруудын аялал"
  • 2005 оны 7, 8 сард Хан хэнтийн дархан цаазат газар, Хэнтий аймгийн Хар зүрхний хөх нуураар аялсан "Хэнтий" аялал
  • 2006 оны 7 сарын 14-өөс 8 сарын 14-ний хооронд Төв, Дундговь, Өмнөговь, Баянхонгор, Завхан, Ховд, Баян-Өлгий, Увс, Архангай аймгаар аялсан "Монгол сайхаан 2006" аялал

1 comment:

Gobi said...

Сайн байна уу? Гансүх багшаа

Би МУИС-т байсан Отгонбаяр байнаа.

Би 1 сарын өмнөөс фото жоохон сонирхож эхлээд байна л даа. Тэгээд таны блогийг би 2 өдөр бүтэн уншиж байна.

Их ч юм сурч байна. Таниас ч би байнга л сурч явах юм даа ;)

Ингэхэд та ямар гоё аялал олныг хийж вэ? Үр дүн нь мөн ч олон гоё зураг дарсан бололтой байна.

Таны зурагийн CD-с нэгийг таны гарын үсэгтэйгээр гэхдээ худалдаж авч болох уу ;)

Болно гэвэл би тань руу хүн монголд явуулая ;)

Mongolian Photo

Photos of Mongolia