Monday, November 06, 2006

Чиний юм миний юм, харин миний юм миний юм

Монголын аялал жуулчлалын компаниудын вэбийг үзэж байтал бүгд ижил зураг, ижил текст оруулсан хэрнээ зохиогчийн эрх хамгаалагдсан. Хулгайлбал хуультай гэсэн үг бичжээ. Та ч гэсэн ороод үзээрэй. Энэ нь Өөрөө айлын өвөлжөөний хажууд буучихаад, бусад айлуудыг өөрийн өвөлжөө орчимоос хөөгөөд байдаг дээр үеэс удам дамжиж ирсэн удамшилын "өвчин"-ий шинэ шинж шиг санагдана.
Харин дараах зүйлсийг ашиглавал "Чиний юм миний юм, харин миний юм миний юм" болно.



  • Харин хэд хэдэн вэбээс нэг төрлийн материалуудыг түүж аваад, уншиж ойлгоод, дахин шинээр бичиж, зураг, дизайныг солиод тавьчихвал "Та нарын юм миний юм, Миний юм миний юм" болно.

  • Эсвэл шууд хуулаад тавьчих. Тэгээд эх сурвалж нь тэр гээд доор нь биччих
  • Баянхонгор аймгийн Баянговь сумын нутаг Цагаан булаг гэдэг газар хүүхдийн гарын мөртэй чулуун гулгуур бий.

No comments:

Mongolian Photo

Photos of Mongolia